körskolan

åkte till körskolan efter skolan idag, skrev in mig och beställde första körlektionen. (:
ska bli skönt att äntligen komma igång, tanken är ju att ha körkortet i näven när jag fyller 18!
(men det kan jag väl se i stjärnorna efter...) haha!

sen tränade jag småtjejorna och det gick ju helt okej faktiskt, roligt att vara back on track så att säga
nu ska jag försöka få över de sista bilderna till datorn och kanske skriva lite på TMS uppsatsen, ;)

bjussar på en urtjusig bild från nyår, bara för att det är helg å allt ;)

KOMMENTARER


ÅH va kul! Skönt att dra igång allt antar jag. Känns som om körskolan inte existerar hos mig på ett år än minst ;)

2011-01-15 // 13:31:54

Sötaste flickan på bild :) <3

2011-01-16 // 21:33:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: