duktig tjej

såg att lina hade tittat in och gjort ett inlägg, och som hon skrev så fick vi tillbaka kemiprovet,
jag fick hela 4:a poäng... så jävla dålig är jag! efteråt hade vi religionsprov, som jag struntade att plugga till..
så ja, ni kan ju bara gissa er till hur det kommer sluta. jag ordbajsade lite iaf, så kanske kan få G- ;)

men iallafall, det var inte detta jag skulle klämma ur mig idag, utan efter skolan var jag ute och sprang!
yes ni hörde rätt, jag tog bilen till blåsut och plockade upp malin, sen vidare mot skidstugan..
där elljusspåret var släckt, så vi sprang runt där i mörkret, men 3 kilometer blev det iallafall, nöjd!

IMORGON har jag tvingat falk att följa med mig till gymmet, så klockan 10 är vi där och pumpar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: