jag älskar dig bästavän!


idag har vi tagit studenten, så stora vi har blivit! jag minns så väl när vi var mindre, jag kunde aldrig tro att vi skulle fortsätta vara så bra vänner, och att våran vänskap skulle växa så otroligt mycket för varje dag som gick. tänk egentligen hur mycket vi har gått igenom tillsammans, hur mycket vi har fått kämpa för att hålla det så bra som vi har. för jag kan erkänna, det har inte varit det lättaste, men helt klart värt varje sekund av tvivel och varje sekund vi kämpat.

jag hade inte kunnat tänka mig någon bättre baldate än min bästastevän. jag är jättestolt över dig varje dag! älskar hur knäppa vi är tillsammans (alla tävlingar som spårat ur, hur vi skjutsades på cykeln när vi var mindre och moppen när vi fyllt 15), alla godiskvällar vi har nuförtiden, "bigbrothermys" som det så fint heter även om det inte längre går på tv. för mig är våran vänskap så klockren, och jag förstår mig inte på dem som inte trodde vi skulle klara det, eller dom som tvivlat på oss under tidens gång, men vi har fan visat dem att vi klarade det ändå. världens mest bästaste axel!

från vaggan till graven ♥

KOMMENTARER


men åh vilket fint inlägg:)
vänskap som varar är nog det finaste

2012-06-28 // 06:33:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: