idag sa vi godnatt till en av himlens vackraste änglar,

begravningen var jättevacker, allt var perfekt, och så fruktansvärt jobbigt. det finns så många som älskar dig gumman, du skulle bara sett hur många det var som kom för att säga hejdå till dig idag. det börjar sakta men säkert klarna, du kommer aldrig mer gå på våran jord, men jag vet, och alla andra med mig, att du vakar över oss där uppe bland molnen. vila i frid kära vän och sov så gott så ses vi snart igen! vi älskar dig, och saknar dig mer än någon ska behöva göra.

livet är så skört och kan ta slut när vi minst anar det. "kör försiktigt" har nästan tappat sin mening, som malins morfar sa idag, även om den som säger det menar det till 110% så är vi så vana att höra det att vi inte längre tänker på det. så istället vänder vi på orden, och skapar ett nytt talesett - "tänk på Malin" och orden får genast en helt ny betydelse. så snälla, mina vänner, tänk på Malin, var rädda om er själva och dem som står er närmast. 

KOMMENTARER


Carro

<3

2013-02-15 // 16:58:06

hoppas på allt att jag aldrig kommer förlora dig, min finaste syster

Svar: älskar dig!
Rebecca Blomster

2013-02-15 // 21:51:48

<3 iloveyou

Svar: and i love you!!<3
Rebecca Blomster

2013-02-22 // 22:28:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: