saker om Rebecca

-Jag tycker att elefanter är fantastiska djur (och en av mina största drömmar är att se en på riktigt)
-Jag älskar ketchup (kan ha det till nästan allt)
-Jag är grym på att backa med bilen (backar så ofta jag kan)
-Har alltid önskat mig en radiostyrd bil
-Jag har separationsångest (jag gråter och mår dåligt när mina nära och kära ska åka iväg från mig, jag kan även vara nervös och orolig långt innan det är dags)
-Jag har svårt att lita på människor
-Jag är oerhört barnslig
-Jag tar saker personligt
-När jag känner starka känslor, (lycka, kärlek, ilska mm) så gråter jag väldigt lätt då jag har svårt att hantera det
-Jag är en hopplös romantiker
-Jag har prestationsångest
-Jag sätter de jag älskar långt före mig själv
-Jag blir aldrig nöjd (och det gäller allt som har med mig själv att göra)
-Jag tror det bästa om folk och tror att människor kan ändra på sig, vilket ofta straffar mig tillslut
-Min kärlek för gymnastik är evig
-Jag har en hatkärlek till min kropp
-Jag är pappas flicka
-Jag kan vara dålig på att visa min uppskattning till människor
-Jag är dålig på att ta hand om mig själv (lever i nuet och ser inte längre än vad näsan räcker..)
-Jag bjuder gärna på mig själv och trivs bra i centrum
-Jag uppfattas ofta som väldigt glad och hyper
-Jag är upp över öronen förälskad i min pojke
-Singoalla är favoritkakan tillsammans med ballerina
-Jag är laktosintolerant 



xoxo

KOMMENTARER


Kort blont hår och tandställning

Du glömde säga att du är bäst

2014-01-06 // 21:56:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: