igår då

ja vad ska man säga, mer än att kvällen blev helt jävla underbar!
jag jossan amanda och belinda bosatte oss en la casa de iris för en underbar förfest
som innehöll iordninggörandet av utklädningen, kortspel, goe musik och fem idioter!
när vi var fyllda upp till halsen drog vi iväg till vänersnäs, och självklart - med en stor entre!
in i byggnaden, och sen vart det urspår! minns att jag tappade ALLA mina, och iris pengar.
430 :-, när jag och jossan sprang runt och jagade skogshuggare.. (ja, ni hör ju själva....)
och när jag märkte detta, gick jag och iris på upptäcksfärd, hittade en tjuga - var påväg att ge upp
när iris hittade resten! så 430:- var återfunna, och vi kunde fortsätta vår galna färd! :D

tack mina underbara, knäppa, konstiga, fula, fina vänner för en underbart galen natt! -loveyou

och jossan, "har du tagit något som inte är ditt??"

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: