Just. My. Luck.

vet att jag varit dunderseg här, har ingen speciellt bra anledning, det har tagit emot att sätta igång datorn bara.
igår körde jag världens faceplant på träningen, seriöst bland de värsta krascharna i mitt liv!
landade på hårt nedslag efter en dubbelvolt (2,5 blev det ju nästan, eftersom jag landade på ansiktet..)
resultatet: en helt söndrig mun, tungan och kinderna är sönderbitna, och en tand gick av, bula i pannan och ont i nacken!

Så just nu mår jag väl inte sådär jättebra precis, kan inte äta, det gör ont att prata, har ont i huvudet och mår illa.
imorgon ska jag till farbror tand och se vad vi ska göra åt min mun, spännande spännande..
annars är det väl inte mycket mer klagande jag har, och tur är väl det, blir trött på att höra mig själv!

Så idag (nu i denna sekund) så slutar jag klaga. (bjussar på en passande bild, jag i 4an, titta tänderna)
Pusshej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: