10 things

1. Jag spenderar 17 timmar i veckan i mitt andra hem, gymnastikhallen.
2. Är sjukt mörkrädd!!!
3. Prioriterar andra framför mig själv.
4. Älskar barn, men de brukar inte gilla mig ;)
5. Har jättesvårt att erkänna när jag är ledsen, har ont eller tycker att något är jobbigt. Hanterar allt med ett leende och frågar någon mig hur det är så svarar jag alltid "bra".
6. Är oerhört kittlig. :)
7. Har under min uppväxt alltid varit väldigt blyg och tystlåten, under gymnasiet gjorde jag dock en helomvändning och blev helt tvärt om. Är fortfarande väldigt blyg, men är bättre på att hantera det.
8. Älskar att bjuda på mig själv och göra folk glada!
9. Har svårt att lita på folk, och kan därför vara lite svår att lära känna då jag inte berättar så mycket om mig själv och folk har ofta kallat mig komplicerad och svårtolkad.
10. Har väldigt svårt för att koncentrera mig och därför tar det alltid extra lång tid för mig att få saker gjorda!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: